قدرت داده‌های خودت رو ببین

در اقتصاد امروز داده‌ها با ارزش‌ترین منابع موجود هستند. کسب و کارهایی که از داده‌های خود بیشترین اطلاعات را به دست بیاورند، در مورد آینده تصمیم خواهند گرفت.

یکپارچگی داده‌ها

داده‌هات رو جمع‌آوری کن

دانالیتیکس با متصل شدن به منابع داده و سپس انتقال داده‌ها به پایگاه داده‌ی اختصاصی و ذخیره‌ی آن‌ها در فضای ابری کاربر، یک پلتفرم یکپارچه‌ی داده (IDP: Integrated Data Platform) است که نیاز کسب و کارهای کوچک را به طور کامل برطرف می‌کند.

منابع داده مختلف

دانالیتیکس به منابع داده‌ای متنوعی مانند CRMها، پلتفرم‌های مختلف و پایگاه داده‌های گوناگون متصل می‌شود و داده‌ها از طریق API به طور مداوم وارد می‌شوند یا با API اختصاصی دانالیتیکس، داده‌های شما با فرمت از پیش تعیین شده، وارد پایگاه داده‌ی اختصاصی‌تان می‌شود. پس شاخص‌های کسب و کار شما همواره به روز هستند.


خطوط انبار داده

کاملا خودکار

دیگر نگران فرایندهای زمان‌بر و پرخطای آماده‌سازی داده‌ها و ETLهای ناکارآمد نباشید. دانالیتیکس پس از اتصال به منابع داده‌ای تمام این فرایند‌ها را خودکار برای شما انجام می‌دهد.

سریع و دقیق

تمامی این فرایندها با سرعت بالا انجام می‌شود و برای اندازه‌گیری شاخص‌های کلیدی، تحلیلگران ریکوبست محاسباتی دقیق انجام داده‌اند. پس از اجرای خطوط داده، تمامی این محاسبات و داده‌ها که ساختاری جدید یافته‌اند و قدرت بخش شاخص‌های کسب و کار شما هستند در انبار داده‌ی اختصاصی ذخیره می‌شوند. پس به دانالیتکیس اعتماد کنید.


تحلیل‌ها و گزارش‌ها

داشبوردهای آماده

داشبوردهایی با شاخص‌های عملکردی جدید و به‌روز که پس از اتصال داده‌ها در کسری از ثانیه فعال می‌شوند و می‌توانید کسب و کارتان را زیر نظر بگیرید.

  • داشبورد Sales Overview

    در این داشبورد شما کلیاتی از کسب و کارتان را می‌بیند و شاخص‌های مهمی مانند AOV، AIV، AIPO و… که در فروش شما تاثیرگذار هستند را محاسبه شده در اختیار دارید.

  • داشبورد Cohort Analysis

    با تحلیل Cohort خواهید دانست که در هر فصل و هر ماه کدام مشتری‌ها از شما خرید کرده‌اند و در کدام یک از این بازه‌های زمانی بهترین عملکرد را بر مشتریان خود داشته‌اید.

  • داشبورد Customer Analysis

    مشتری‌ها مهم‌ترین دارایی‌های یک کسب و کار هستند. با شناخت بهتر مشتریان خود برای آن‌ها موثرتر باشید و هوشمند عمل کنید.

  • داشبورد RFM(L) Overview

    با تحلیل هوشمند RFM(L) دانالیتیکس مشتری‌های خود را سگمنت شده بررسی کنید و راه حل‌های بازاریابی خود را بهتر پیاده‌سازی کنید.

  • داشبورد Customer Lifetime Value

    مشتریان‌تان تا الان چقدر به شما سود رسانده‌اند؟ چقدر به شما سود خواهند رساند؟ تحلیل ارزش طول عمر تک تک آن‌ها در دستان شماست.

  • داشبورد Activity Status Analysis

    مشتریان‌تان چقدر به شما وفادار هستند؟ کسب و کار شما چقدر در راضی نگه داشتن آن‌ها موفق بوده است یا هر مشتری پس از اولین خرید خود چقدر تجربه‌ی موفقی داشته است؟ هرچیزی که در مورد نحوه‌ی فعالیت و وضعیت مشتریان‌تان اهمیت دارد را داشته باشید.

آموزش شاخص‌ها و تحلیل‌ها

برای کاربران دانالیتیکس دو دسته آموزش فراهم شده است. سری اول آموزش‌های مربوط به شاخص‌ها و گزاش‌هایی که در داشبوردها وجود دارد و در قالب ویدیوهای از پیش آماده شده در پنل قرار گرفته است. سری دوم، آموزش‌های تحلیلی اختصاصی مربوط به کسب و کار شما است که با توجه به داده‌هایی که وارد کرده‌اید، در قالب ویدئو کنفرانس و با حضور شما در اختیارتان قرار می‌گیرد.


اشتراک گذاری

هم‌تیمی‌های خود را آگاه کنید

دانالیتیکس این امکان را به شما می‌دهد که تا 10 کاربر را به پنل خود اضافه کنید. پس هم‌تیمی‌های خود را از وضعیت کسب و کارتان باخبر کنید و قدرت تصمیم‌گیری را با همکاران‌تان به اشتراک بگذارید.

خروجی به صورت Excel و عکس

شما به راحتی می‌توانید از تمامی گزارش‌های موجود در داشبوردها خروجی بگیرید. این خروجی می‌تواند در قالب فایل Excel یا یه عکس از نمودارهای داشبورد باشد.